הותר לפרסום: חוליית טרור בת שלושה מחבלים תושבי ישראל, נעצרו

    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום: חוליית טרור בת שלושה מחבלים תושבי ישראל, נעצרו

    שירות הביטחון הכללי בשיתוף המשטרה עצר חוליית טרור שתכננה לבצע פיגועי ירי נגד חיילי צה"ל בנגב, בשל הוצאת "התנועה האסלאמית" מחוץ לחוק • חוליה בת שלושה מחבלים תושבי ישראל, נעצרו

    חברים התנועה האיסלאמית • אילוסטרציה
    13:16
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הרב משה הלל הירש: "עדיין יורים מדרום, מה הועילו חכמים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום כי חקירת שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, אשר התנהלה בשבועות האחרונים, חשפה את מעורבותם בטרור של גורמים בתנועה האיסלאמית – הפלג הצפוני, לאחר שהתנועה הוצאה מחוץ לחוק.

    הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית קיים לאורך השנים זיקה הדוקה עם ארגון החמא"ס. החקירה המחישה כי הבסיס האידיאולוגי המשותף והקשר העמוק המתקיים בין פעילים בשני הארגונים טומן בחובו סיכון ביטחוני רב, בדגש על מעבר פעילים בתנועה האסלאמית מפעילות הומניטארית לכאורה לביצוע פעולות טרור.

    הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית המשיך לפעול לאחר הוצאתו מחוץ לחוק, למרות סגירתם של מוסדות וגופים רבים של התנועה, ובהם מוסד "יוסף אלצדיק" בראשות פראס אל עומרי, אשר טיפל באסירים שהורשעו בעבירות ביטחון. חקירה זו חושפת את חלקם של אסירים לשעבר בשירות התנא"ס, אשר ב"יום פקודה" קשרו קשר לבצע פעילות טרור חמורה כהזדהות עם התנועה.

    שירות הביטחון הכללי מדגיש, כי גורמי אכיפת החוק ימשיכו לנקוט בכל הצעדים הנדרשים לשם אכיפת ההכרזה על הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית כארגון טרור, בדגש על מניעת פעילות כלשהי מטעם הפלג לנוכח הסיכון הנשקף ממנו לביטחון המדינה.



    0 תגובות